Verzekersnel logo
Stuur een e-mail
0541 - 571 115
Thuiswinkel waarborg

Klachten

Klachten kunnen op twee manieren ingediend worden.
Je kunt een klacht indienen via onderstaand formulier, bij het KiFid of het ODR Platform.

Klacht indienen op de website van VerzekerSnel.nl

Je kunt hieronder je klacht insturen. Indien je ontevreden bent, worden wij graag op de hoogte gesteld zodat wij soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.

Wij zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Klacht indienen bij het KiFid

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG te Den Haag (www.kifid.nl). VerzekerSnel.nl is onderdeel van Agentura B.V. en staat ingeschreven bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening onder nummer: 300.010010.

Klacht indienen bij het ODR Platform

Daarnaast kun je jouw klacht aan het Kifid voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).